سرخط خبرها

یحیی و پرسپولیس مقابل یکدیگر!

  • کد خبر: ۲۱۱۸۴۸
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
یحیی و پرسپولیس مقابل یکدیگر!
شاید یحیی گل‌محمدی بعد از ترک پرسپولیس سر از باشگاهی دربیاورد که زمانی به عنوان بازیکن در این تیم حضور داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، از یحیی گل‌محمدی به عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم فولاد شناخته می‌شود و شاید این مربی بعد از ترک پرسپولیس سر از باشگاهی دربیاورد که زمانی به عنوان بازیکن در این تیم حضور داشت.

اما اگر گل‌محمدی سرمربیگری فولاد خوزستان را قبول کند، در یک اتفاق عجیب و جالب خیلی زود با هواداران پرسپولیس مواجه خواهد شد. پرسپولیس در نخستین بازی نیم فصل دوم در اراک به میدان خواهد رفت، سپس در ورزشگاه خالی از تماشاگر میزبان تراکتور تبریز خواهد بود و سپس در فولاد شهر باید مقابل ذوب آهن بازی کند.

در واقع چنانچه تاریخ بازی حذفی پرسپولیس در سه هفته پیش رو نباشد، نخستین بازی خانگی پرسپولیس با حضور تماشاگرانش در دیدار هفته نوزدهم مقابل فولاد خوزستان خواهد بود که اگر یحیی سرمربی فولاد باشد، پرسپولیسی‌ها در اولین حضور در ورزشگاه باید با سرمربی محبوب سابقشان مواجه شوند و این تقابل می‌تواند لحظات جذاب و جالبی را رقم بزند.

آخرین مسابقه‌ای که پرسپولیس در تهران با حضور هوادارانش به میدان رفت دیدار معوقه از هفته یازدهم مقابل نساجی بود که در تاریخ ۷ دی ماه برگزار شد. با توجه به اینکه هنوز تاریخ دیدار این تیم مقابل فولاد در هفته نوزدهم اعلام نشده پیش‌بینی می‌شود این مسابقه در یکی از دو روز ۱۵ یا ۱۶ اسفند ماه که پنجشنبه و جمعه خواهد بود برگزار شود.

در این صورت سرخ‌ها بعد از ۶۸ یا ۶۹ روز در تهران مقابل هوادارانشان بازی خواهند کرد و با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقه آخر هفته خواهد بود تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی قابل توجه باشد و روز خاصی برای یحیی گل‌محمدی و هواداران پرسپولیس رقم بخورد. در عین حال این تقابل برای بازیکنان پرسپولیس هم خاص و ویژه خواهد بود چرا که بعد از سال‌ها همکاری با گل‌محمدی باید رودرروی او قرار بگیرند و علیه تیمش بجنگند.

از سوی دیگر این مسابقه درست قبل از دربی برگشت برگزار می‌شود و حساسیت‌های آن مسابقه نیز می‌تواند روی جدال پرسپولیس مقابل فولاد تاثیر بگذارد و اهمیت و حساسیت‌های این دیدار را نیز بالا ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->